dagen som började med gråt och slutar med gapskratt

hejsan!
i går var jag på beravningen som jag berättade om. det var min första begravning. Jag grät så klart, bara jag ser folk som gråter går det inte att hålla tillbaka! begravningen var väldigt fin och det var fin musik. jag bangade ur och sjöng aldrig.. det får helt enkelt bli en annan gång när jag är mer förberädd!
Sen var det man hemma hon Ingrid ( frun till han som gick bort.) Riktig god mat bjöds det på! kul att träffa släckten också!

Sen när jag kom hem så bar det direkt av mot Bella där vi grillade och åt ennu mer god mat! Kvällen blev riktigt lyckad och ska jag vara ärlig så har jag inte skrattat så mycket som jag gjode igår! jag fick allvarligt kramp i käkarna! Jag skulle vilja lägga ut en videpo på Bella som jag garvar ihjäl till varje gång jag ser den men jag måste hitta något program där man kan rediskera (jag är med delvis i videon, och det ska bort..) .
Riktig msigt var det iaf att sitta bara vi tjejer och sancka och spela massa spel! <3



finisar <3

Kommentarer
Postat av: linn

osminkad och ful var det ja!

2011-04-26 @ 19:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0