Du och jag i trafiken

Nu känner jag mig njöd! har suttit enda sen innan klockan 7 fram till nu och läst i körteoriboken. Det betyder att boken snart är utläst och att jag läst till det kapittlet jag behöver läsa till för att klara av prov c på testet i skolan sen är det inte mycket kvar! jag hoppas verkligen att jag klarar de i morgon så att jag snart kan göra teorin och  att jag då hinner köra upp i slutet på Maj! Så jag ber till alla gudar som finns att det går bra för mig så jag slipper vänta till i höst!!

Nu på kvällen har jag har gått runt mellan altanen och inglasade altanen och funderat på vad man kan göra för att frächa upp lite.. Så nu har jag bestämmt att jag ska måla på altanen och så ska jag ge lite förslag på möbler till mamma som man kan ha i inglasade. sen rota fram lite prylar man kan ha där ute! Det har blivigt så tomt nu när pappa flyttade för han tog med sig en hel del grejer satt nu har jag chansen att inreda lite som jag älskar att göra! Jag valde ju inte det som program till gymnasiet satt då får jag ha det som fritidsgrej bara, men det funkar ju det med.
nej nu ska jag kolla på BB sen soova! är så himla trött.. ska upp 6 både i morgon och fredag, tycker lite synd om mig själv eftersom jag gjort de hela veckan. haha

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0