Härliga väder!

Hejsan!

Idag har jag varigt in till stan med mamma en snabbis, eller vi var vid boländerna och gränby. Han inte titta på så mycket men tur va väl det för jag har iaf inga pengar kvar nu eftersom jag redan har handlat upp allt på kläder.. Sen var det meningen att jag skulle till skolan en stund för att göra lite körkortsteori på datorn, men jag lyckades missa bussen satt jag fick sitta ute här hemma och läsa i den boken i stället, ska inte klaga med tanke på vilken fint väder det var i dag!

Ikväll blir det fotbollsträning vid 8! Så då ska jag inviga mina nya fotbloosskor och benskydd! Kommer väl hem med skavsår lagom till helgens sista innebandy matcher!
puss



En liten charmig bild på min Honey från i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0