Kvalborg i dag

som jag för övrigt inte firar.. Känner att jag lika gärna kan vänta och köra på i morgon i stället! mycket mer värt.

Fick sluta praktiken lite tidigare i dag så jag tog då bussen till Gränby där jag mötte upp Linn, Bella, Linnea och Jenny! Vi handlade massa mat och det som vi ska ha till i morgon. Sen hem till Jenny och lämna allt och vidare ner på stan, där gick vi en snabbis och kollade runt de lilla vi han! Jag hittade ett par shorts, leggins och en transparet blus. Riktigt nöjd med köpen! och Blusen ska jag ha på mig i morgon kväll! skönt att jag hittade något att ha. 
Här hemma har jag sprungit runt som en tok och letat kläder, prövat kläder, duschat/rakat benen och fixat massa saker till i morgon. Nuu är jag klar med allt och har gjort mig redo att sova, inte för att jag tror jag kommer somna än på ett tag för jag känner mig lite sttressad och då kan jag aldrig somna!
I morgon ska jag upp kvar i 6 och fixa iordning mig och sen tar vi bussen till stan och sedan rullar dagen på! Kommer bli grymt kul med fint folk! kameran är såklart med så nu ska det fottas!!

puss



Blusen och shortsen är från BikBok och leggingsen från Llindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0