myys som avslutning på helgen.

Kom hem från lägenheten för inte så länge sen, var i alla fall där med linn, amanda och bella såklart! Var först in på ica där vi köpte godis och chirre som vi har tjockat i oss framför en film. Filmen var helt okej bra, fin historia som är sann! Kommer tyvärr inte ihåg vad den hette..
Vi bestämmde oss för att ta en tripp till staden i morgon och kika runt lite! Det blir inte direkt storshopping för min del men något fint hoppas ja att jag kan få med mig hem! Vi ska även kanske planera hur valborg blir. Det finns ju en heldel frågetecken runt de just nu med tanke på allt. Men förhoppningsvis så blir det lyckat!
Nu ska jag gå ut till köket och äta lite ''nattmat'' med Julia och Lovisa!

puss



hehe snodde en bild från Linns blogg, jag tycker Amanda är så jäkla klockren på bilden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0