Påskhelgen.

Oj här har det stått still ett tag nu!
Har inte haft så mycket tid till att skriva pga det super fina vädret och att det har varigt gasnka fullt upp!
Helgen har i alla fall varigt mycket bra! var i Storvreta både fredagen och lördagen där det var riktigt trevligt. Sen i Söndags satt vi och mös på bryggan med filtar och åt massa gottt!
Jag tycker det har kännts mer som ett sommarlov för sen när har det varigt så här bra väder så här tidigt på året? Jag klagar inte någonstans i alla fall!

I dag kom mina ''sjukvårds'' kunskaper på prov när Amanda precis utanför mig skrapade upp hela knät men även låret, handen osv! Fy jag blev skit rädd men hon hade riktigt tur i oturen on man säger så! Så jag fick pyssla om henne lite här hemma och tvättade ret och satte på ett typ av bandage. Sen kom Bella och Linn och mötta oss och gick vi hem till Linn där vi har Steekt hela dagen. riktigt skönt!

i morgon börjar praktiken igen som vanligt är nu inne på 4:de veckan så bara 2 veckor kvar nu! Nej nu ska jag gå och duscha sen ska jag kolla på Mamma mia och försöka somna skapligt tidigt så jag orkar upp 6 har ju lyckats vänt på dygnet så det lär bli tufft...

puss


Det blev inte mycket bilder i helgen måste jag säga! så det får bli en bild på Mysan från förra året på Påsken! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0