pösmunkar

Jag kom hem för träningen för cirka en halvtimme sen. Har sen stått och gjort matlåda till i morgon, det blev Pösmunkar som jag älskar! det tröttnar jag aldrig på äter det säker en gång i veckan. hehe
Träningen i dag gick bra, först passningsövningar som var rätt jobbigt men sen tränade vi på fasta situationer dvs hörnor och frisparkar vilken var rätt chill!

I morgon jobbar jag mellan 7-16, sen efter det ska jag in till stan och möta upp lite tjejer som jag ska köpa mat tillsammans med inför valborg. Jag hade velat kolla efter en ny tröja till lördag men aja jag får skippa det och försöka hitta på något jag redan har.. Kommer väl aldrig kunna bestämma mig skulle jag tro!

Nej nu måste jag hoppa in i duschen och tvätta håret sen ska jag soova!  jag ska ju upp 6 i morgon igen, stckars mig!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0