släpp inte taget om dem du älskar.

hejhej!
kom hem fråm träningen för en stund sen, det var lugnt och inte sä speciellt jobbigt vilken jag kan säga var mer än skönt! Skorna funkade helt okej och var bara lite hårda men det är ju inte så konstigt..

Nej det här inlägget blev inge bra för jag tappade helt bort vad jag skulle skriva. Jag har prtat med Bella i telefon i över en timme om en hel del! Allt känns helt galet just nu och det är små tafs hit och dit. Men jag hoppas allt löser sig och vill verkligen det.
Man kan inte kasta bort en sån här bra vänskap! Det ska bli bra igen, det måste bli bra igen!

nu måste jag gå och lägga mig ska upp 6 imorgon (dag) och praktisera.. det blir nog inte mycket sömn känns som de finns för mycket att tänka på..


Syns på planen gör jag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0