Matchdags.

hejsan!
idag praktiserade jag mellan 7-14. Lagom jobbigt när klockan ringde så tidigt eftersom jag somnade så hilma sent!
På praktiken var det som vanligt inget speciellt hände, efter lovet nu så är det bara 2 veckor kvar! då är jag klar med hela 5 veckor! tiden går så grymt fort!

om ca en timme kommer min tränare och hämtar upp mig och sen bär det av till Björklinge för den 4:de kval matchen! Jag har faktiskt ingen aning om ifall de är bra osv så det är bara att köra stenhårt! Är inte speciellt tggad just nu, är super trött och vill bara sova.. Men det blir säkert bättre när vi värmer upp, det brukar vara så.
puss

 



haha! hittede en jätte gamal bild från när jag gick i 8:an när vi spelade skolsm!
(dåligkvalitè pga att bilden är från tidningen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0