Slut som människa!

Jag är heelt slut! Den här helgen har varigt allt annat än lugn.. Jag kan berätta lite snabbt om dagarna!

Fredag:
jobbade fram till 2, vid 5 åkte jag iväg på innebandy match mot Björklige. Matchen var riktigt jobbig och slutade rättvist med 2-2. Det betydde att vi totalt hade 7 poäng och klarar att hålla oss kvar i serien och slipper åka ner!
På kvällen kom Bella och Linn som sov kvar hos mig. mysigt!

Lördag:
Jag sov kanske 5 timmar den natten för vid 6 så ringde klockan och då var det bara att pallra sig upp och åka ner till praktiken. Vid 10 slutade jag och så kröp jag ner i sängen och sov lite grann, sen väckte jag bella och Linn och halv 12 var det samling till fotbolls match!
Matchen gick bra och slutade 2-0 till oss där jag och Bella stod för målen! Helt galet varmt var det ute och sen var det första matchen på gräs vilket var riktigt härligt. Jag och bella gick även på ett litet äventyr mitt i matchen.. haha!
Sen var det bara hem och ducha/fixa iordning sig och dra vidare till bellas (hennes mammas) lägenhet. där var det förfest med fina tjejer som inte direkt var särskillt lugnt.. hehe
Festen var i Alunda vilken var riktigt skönt. Sen kan vi säga att det som hände där stannar där ( för allas bästa) .
Jag tror jag kom hem och fick lägga mig i min egen säng vid sådär 6 tiden!

Söndag:
10 minuter efter jag gått upp ringer Frida och frågar om jag inte ska vara med på matchen.. jag hade tydligen läst fel på hemsidan och alla stod och väntade på mig vid q8! skapligt stressigt det vart då..
Matchen behöver vi inte gå närmare in på än att den var mot stenhagen och var den sämsta matchen i kvalet för lagets del, min med! den slutade 5-1 och jag stod för det målet!

Senare i kväll ska vi till lägenheten igen men den här gången kör vi på en myskväll och tjockar i oss massa gotti! :D
Nu ska jag kolla på bilderna jag tog i går så det kommer nog upp en liten bildbomb här senare!


Oj det blev lite långt märkte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0