fin dag fina vänner.

Dagen i dag har varigt bra faktiskt. vi träffades alla tjejer igen för att prata ut ordentligt, och nu tycker i alla fall jag (hoppas de andra håller med) att det känns som det går åt rätt håll! skönt.
Sen har jag varigt på träning och idag tränade jag för förstå gången med endast shorts t-shirt och tjocktröja, alltså inget underställ! det var riktigt skönt och man känner sig lättare när man springer också.

Just nu sitter Kristina och Naiara på planet på väg hem till oss! För dem som inte vet så bor de på Mallorca annars! De kommer inte hit up förrän 3 i natt ungefär och sen bär det av till Sala redan 9 på morgonen! Där är det Bergavning för Åke. Jag ska egentligen sjunga..... men jag vet inte om jag vågar/vill. eller jo jag vill och egentligen vågar jag nog med! Är bara rädd att sjunga typ helt fel eller falskt någonstan på grund av nervositet.. Aja vi får se hur det blir.

puss



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0