Vet inte längre vad som är sant i den här röran?

Godmorgon! Sitter ute i solen och käkar frukost! hur skönt?

Igår var ju jag som tidigare sagt in till stan. Bella och Linn gick och mötte upp Linnea och Jenny och började planera valborg medan jag och Amanda kikade runt i affärer. Jag hittade ett par solbrillor, och amanda shoppade galet! Hade jag haft pengar kan jag nästan lova att jag också hade gjort det för hittade en hel del fint!
Sen när vi var klara gick vi till årummet där de andra satt och de berättade vad plaerna var för oss. Jag kan ju säga att det låter som det kommer bli en riktigt lyckad valborg för oss! :D
Efter middagen gick vi hem till Emelie där också Jennifer var. Vi Pratade om allt som har hänt och alla berättade allt ur sitt eget perspektiv osv.. Efter det kändes allt så mycket bättre och det var bra att vi tog upp det för det verkade som att det har blivit en hel del missförstånd!
Senare kom Amanda och Frida och var där i kanske en kvart max innan Frida skulle hem igen och då gick alla hem.
Såg ett inlägg som gjorde att allt vändes uppochner igen och jag blev skapligt irriterad! Så himla fegt att sitta och hålla käft och sen skriva direkt när man kommer hem om det man känner. Varför inte säga det när man väl är allihopa än att göra sådar.. Aja jag vet inte vad som stämmer och om allt bara var skit men jag trode iaf vi hade löst allt?
Jag ska ringa Emelie snart för hon ringe när jag låg och sov och se vad allt det här är..

Idag ska jag nog bara ta det lugnt och vara med tjejerna, vi får se vad vi hittar på.
puss


Mina nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0