Min dag

hejsan!

Idag var det praktik som vanligt, 7-14 jobbade jag. Sen satte jag mig på bussen mot skolan och gick till bilblioteket och började göra C provet på teorin. Riktigt skönt at jag klarade det! exakt med 63poäng som man behöver ha också. Så nu är det inte mycket kvar innan jag är klar för det riktiga teori provet! jag har tänkt att åka in nästa vecka någon/några gånger och gör lite mer. Känns som jag kanske borde ha tagit tag i det här lite tidigare men ja lat som jag är så har det gått lite segt.. men bättre nu en aldrig!

Senare ikväll blir det träning i gimo. Blir inte riktigt gräs förrän nästa vecka, både bra och dåligt faktiskt. sista träningen innan seriepremiären!

Planerna för valborg känns i alla fall så gott som spikade! Det blir uppsala hela dagen + natten, det kommer bli riktigt bra tror jag kul med massa nytt folk!

puss



lite bildbrist i dag så Naiara får stå för bilden! från förra veckan när dom var här. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0