älskade marknader

Hejsan!

Lite dålig uppdatering men det får bli så, orkar ju inte sitta vid datorn hela tiden när man har semester liksom.

Men jag kan berätta att de vi har gjort under de senaste dagarna är att bada i poolen, Varit till Porto Pi och Gått i en massa affärer här.
Idag gick vi upp ganska tidigt och gjorde oss iordning för att åka iväg på marknad! Jag är alltid lika överlycklig när vi ska åka dit så har gått och vänat på det flera dagar! haha
Först stannade vi på Valentins jobb och medan han gjorde en sak på jobbet så satte vi oss på en restaurang som log precis vid havet men utkik på katedralen, Hur fint som hällst! Jag beställdde in chorros som jag smaskade i mig, farligt gott det där!
Sen var vi på marknaden fram till stax efter 1. Älsar marknaden för det ligger ute på landet och det är hur mycket folk som hällst där och så sjunger dom ni vet så där gammalt, ja det är svårt att förklara men det är sån himla mysig stämmning där :)
Jag fick med mig en väska, solglasögon och presenter till mina flickor! Börjar sakna dom en hel del nu och skulle göra nästan vad som hällst för att få hit dom! Skulle vara grymt kul :D
Men vi ska ju till Grekland snart så jag kan ju tänka mig hur kul det kommer bli!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0