Regnbad

Hejdär!

Igår var det full rulle så jag hann inte skriva någonting!
Igår var vi nämligen in till Palma! Gick upp ganska tidigt så vi skulle slippa sitta på en smockad buss som det vanligtvis är på mulniga dagar. Väl i Palma kollade vi runt på en massa affärer och åt mat! Mitt i shoppingen började det stört regna så vi satt kvar på resataurangen nästan 2 timmar!
Jag hittade såå mycket fint men ändå slutade det med att jag bara fick med mig en boddy/Badräkt och ett halsband hem! Ångrar att jag inte köpte ett par shorts och en virkad väst.. men finns dom kvar så köper jag dom nästa gång vi åker in! Sen tog vi bussen ända till Magaluf, där åt vi på Simon's ( en vi känner ) ny öppnade restaurang! Pizza buffé. gotti! Sen gick vi till Katmandu och gick en vända i huset och åkte bion.
Vi gick även i affärerna på vägen hem, nu har jag hittat 2 par skor jag bara MÅSTE ha! Men fick ite beslutsångest så det blev inget par men nu har jag bestämt mig för att jag nog köper båda.

I dag var det dåligt väder igen.. Men jag,Julia och Benjamin gick ändå ner och badade i poolen i duggregnet,, kaallt men ändå mysigt! Sen en varmdusch och krypa ner under täcket och filmtittande, myys.

Lite bilder från igår.






puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0