all my life i've been good, but now? What the hell..

Än så länge har jag inte orkat tagit tag i prao uppgiften och jag ocrkar inte.. Måste ju göra den i kväll så antar att det lika bra är att börja!

Har i alla fall ätit middag som idag blev från donken som mami tog med hem till mig, alltid lika gott ju!
Sen har jag bara suttit vid datorn och kollat runt en massa. Måste försöka att inte köpa nå mer nu innan Mallis eftersom det är ju kul om man har lite pengar att köpa kläder och skor där nere! Jag hoopas verkligen jag hittar mycket fint där nere, för det är ju lite andra affärer där så kul med saker som inten annan har!

Nu ska jag gå och duscha innan jag tar tag i uppgifter så jag har de gjort. Jag lär få skrubba som bara den på mina fötter för jag har gått barfota typ hela dagen och sprang på brännbollen så är ganska skitig..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0