Bara lukten gör mig svag.

Hejsan!
dagen i går blev riktigt bra tillslut! Hos Amanda besämde vi oss för att lite spontant åka till östhammar på lite trevligheter. Kul med lite nytt folk, för det kan man nog säga att det är men kanske inte okända om man säger så!
Bella och Linn åke väl hem vid 2 ¨någongång medan jag och Amanda sov kvar med sovsällskap! mysigt.
Fast sov kanske bara 2 timmar tror jag sen tog vi bussen kvart i 9 hem så då gick jag och la mig ganska direkt.

Idag har jag match mot Röö, vet inte så mycket om det laget men enligt Bella så skulle dom inte vara så bra så får hoppas på en vinnst då helt enkelt! samlingen är inte förren halv 5 så jag och Bella funderar på att gå ner till korsängen och kika lite match där så länge.

Glömde kameran hemma eftersom det inte var meningen att vi skulle åka så tyvärr inga bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0