Bli min igen

Hejsan!
fick vara ledig i dag tillslut, det var ju liksom ingen idé. Så jag följde med famlijen till Boländerna och Gränby innan träningen i stället.
Jag köpte den svara bikini överdelen jag visade här nedan! Kände att jag ville ha en ''vanlig'' färg på en bikini för jag har redan en blommig, sen har jag en turkos så en svart passa bra in i samlingen. Jag har ioförsig en brun också från förra året, men det räknas inte :)

Träningen var chill i dag då vi inte alls var många! Vet inte vart alla höll hus men det var riktigt många borta känndes det som. Vi körade passningar och skott övningar hela träningen och avslutade med match på 7:manna plan.

Nu sitter jag och kollar på BB sen blir det sängen direkt! jag ska upp 20 i 6 i morgon för jag börjar 20 i 7.. Pain! men det är ju sista dagen nu så det är bara att bita ihop.

puss


Dagens :
tröja - HM, Jeans - Gina, armband - Mallis. osminkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0