But sometimes it hurts instead

hejsan.

kan berätta lilte kortfattat om gårdagen,
Mamma, mysan och Benjamin åkte till Mallis, jag städade hela huset, Amanda kom över och vi fixade oss, gick till Bella, fick skjuss till östhammar och spenderade kvällen på 2 olika ställen, kvällen blev inte direkt som någon trodde.. Satt och pratade med Bella heela natten, pratade med lite olika i telefon, tog kvart över 5 bussen hem till mig, sov till 3 i dag!  lite svårt att hänga med kanske men aja. 

kommer aldrig kunna se dig i ögonen igen.

Den här dagen har varigt allmänt seg, eftersom vi vaknade vid 3 så har man gått och varigt trött hela dagen! hatar när man sover bort hela dagen ju.. Men Bella och Linn gick hem vid 5 ungefär sen har jag varigt ut med Honey och suttit vid datorn.

I kväll kommer tjejerna över igen och då ska vi tjocka i oss massa gotti och kolla på Hockey finalen och sen film efter det! Riktigt mysig kvällmed de bästa helt enkelt !



I'm forever keeping my angels close. <3

Kommentarer
Postat av: linn

du är bäst och jag kommer alltid finnas till! <3

2011-05-15 @ 17:56:09
Postat av: Anonym

Älskar er massvis ska ni veta! <3

2011-05-17 @ 00:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0