Det här är värt att dö för!

Kvällen igår var helt okej! Skönt att det var på nära håll så man slapp bussen.
Min sista fest nu innan jag åker var det också.. Även fast det kasnke inte var saker vi visste om innan vi gick dit så var det rätt kul ändå tycker jag. Hände ju lite skoj iaf.
Bella och Linn sov här och vi kom väl hem vid efter 3 någon gång efter att nästan blivit övertalada ett stanna där, men lika skönt att komma hem när det är så nära ju.

Idag ska jag bara ta det lugnt och packa allt de sista inför i morgon. Vi åker ju hemmifrån ca 4 så det gäller att ha allt klart för man lär ju vara bra trött när man ska upp så tidigt!
Tjejerna kommer nog hit sen i kväll och så käkar vi lite pizza. Vill vara med dom nu så mycket som möjligt för jag kommer dö av saknad efter dom! buhuuu.

Lite bilder från igår, dock bara innan vi gick iväg.










Amanda friade till mig igår också! viktigt att inte glömma våran första dag som gifta! <3

puss

Kommentarer
Postat av: töööö

ITUNEEES

2011-05-24 @ 10:21:30
URL: http://lizabrodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0