Du är min nästa dröm.

Hejsan!

sitter ute och passar grillen! Första gången jag grillar (sköter det själv) så vi får se hur resultatet blir.. men så svårt kan det väl inte vara? hehe

gårdagen var super mysig och allt bra förutom att Sverige förlorde då.. sämst! Kollade på filmen trassel, den var riktigt bra faktiskt och skratta en hel del gjorde man också!
sov ca 12 timmar i natt vilket var välbehövligt för nu känner jag mig utvilad inför min sista skolvecka!

Medan vi låg och snackade i morse/ på dagen så har vi suttit och skrivigt ner en att göra i sommar lista! Det är både saker vi ska göra i Sverige och Rhodos, kom på rut 30 saker så nu är det bara att se till så alla gör det också! haha det kan bli lite svårt faktiskt för det gäller att bjuda på sig själv nu ska jag säga! ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0