Frilufsdag.

precis som det står i rubriken så har vi haft frilufsdag i skolan i dag!
Det fanns en massa olika saker man kunde göra men jag var med på Innebandy och Brännboll!
På innebandyn så var vi nårga från klassen som var med så ja ni som vet vilkn klass jag går i vet att vi inte direkt är någon sportklass så då kan ni ju tänka er hur det gick? haha aja vi gick vidare från gruppen och åkte ur på sudden sen för ett mål som inte ens var mål utan ribba.. aja svårt för ''dommaren'' att se eftersom det var småmål men vad gör väl det, kul hade vi i alla fall!
Sen efter lunch hade vi brännboll och då var nästan hela klassen med. Där fäörlorade vi båda matcherna och hade otur som hamade i den svåraste gruppen också. haha aa men det var riktigt kul det med.

Nu har jag suttit från 4 - 6 och skrivigft på mitt arbete och ENTLIGEN är det klart! Chansar på att jag inte får det bästa betyget kanske men hoppas på ett hyffsat i alla fall, men det återstår att se.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, måste i alla fall skriva ett litet arbete om praktiken men det ska nog gå ganska fort. Annars blir det nog en lugn kväll.

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0