Just want you close to me right now.

Dagen i dag gick ganska fort, men va endå seg på något vis? Började 11 hade en lektion, hade körlektion och sen en till lektion sen direkt hem.
Åt en god men tidig middag som Julia + kompisar lagade! Annars har jag bara legat i soffa och kollat på Tv.
Är på skit dåligt humör idag och jag vet inte varför? Skit konstigt och jobbigt för jag måste egentligen plugga för jag har prov på fredag och kommer knappt hinna plugga i morgon!..
Aja skit dag helt enkelt och jag funderar på att sätta på en film och gå och lägga mig eller något? Kanske måste läsa lite om vad vi har prov på men efter det.

kan man sakna någon som aldrig vart min?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0