Låt det få va som i en film

Jag blev hemma från praktisken, mår som sagt inte hundra så då är det inte bra att man jobbar så nära äldre där vissa är sjuka ovs..

Det går inte alltför bra med arbetet.. vet inte riktigt vad det är man ska skriva egentligen så jag har skrivigt lite mer än en sida kanske om det som kom upp i mitt huvud när jag tänker barnaga/barnmisshandel som då är mitt ämne. aja får föröka få ihop till en sida i dag åtminstånde!

ska ta en till alvedon nu så kanske jag orkar följa med mamma till Thuns! egentligen ska jag nog inte följa med för jag måste spara min pengar till Mallis men vi får väl se.

här är min nya klänning jag fick av mamma igår när vi var på Gränby!


Den är köpt på Indiska för 250:- Super fin på med korsen på ryggen!

Såg precis att valborgsbilderna lagts upp här nedanför!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0