Min valborg

blev inte som jag hade trott men det var faktiskt riktigt bra endå! Den spenderades med många bra människor och vi var kanske 14 stycken som grillade vilket var kul! Sen blev det en tidig kväll vilket kanske var lite mitt fel, fast ändå inte aja tänker inte gå närmare in på det.. Huvudsaken var att det blev en riktigt bra dag och kväll.
Vi sov i min mormors lägenhet i stan så vi slap ta bussen hem vilket var riktigt skönt och mysigt för den delen med. vi sov ca 12 timmar och sen tog tjejerna bussen hem och mamma hämtade upp mig och så följde jag med till Gränby, jag skulle inte ha något med lyckades få med mig en superfin klänning! kan visa sen.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på lite film tror jag, det var faktiskt längesen jag gjorde det nu!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0