Mitt andra hem.

HEEEJ!

hehe sorry för min superdåliga uppdatering som jag själv trodde skulle gå bra, men internet funkar inte som vi hade hoppats på så lånar Kristinas mobil ibland för att kolla facebook. Men nu tror jag att vi har fått det att fungera i mammas lägenhet så då hoppas jag på att jag ska skriva lite flitigare!

Men jag kan ju börja med att berätta att flygresan gick super! jag sov kanske halva resan och mådde inte ett dugg illa. Fick lock för ena örat men de släppte när vi kom hem till lägenheten.

Dagarna här nere har varigt ganska så lika, vi har antingen varit vid havet eller poolen och bara steekt och tagit de lugnt! älskar att vara här, man känner sig verkligen som hemma!

Igår så ringde kristina från jobbet och berättade att dom ville ha mig och Julia som modeller för det nya informationshäftet för golfbanan golf fantasia, det är minigolf som ägs utav kristinas jobb.
Så i går på kvällen åkte vi dit och mötte upp fotografen och han berättade hur vi skulle göra osv. Vi gick till en bana och började ta en massa kort! Jag kan tänka mig hur det är att vara kändis för att ALLA som gick förbi stannade och rå glodde på oss som att vi vara värsta kände personerna! Så det var lite coolt! haha
Men det var i alla fall skit kul, och det var så mycket bättre än när vi var på ''modell för en dag'' kan jag säga!
Vi kommer nog få bilderna i dag så jag kan lägga upp när jag fått dom.
Och det bästa utav allt, vi fick betalt för att göra det också! 50 euro!!! helt sjukt lättförtjänta pengar också, hade lätt gjot de gratis.

Sladden är hos Kristina så kan tyvärr inte bjuda på bilder men ska fixa det så snart som möjligt!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0