Morsdag

hejsan.
Det är svårt att vara aktiv med att skriva här nere måste jag säga. Dels att internett inte funkar hela tiden men man har nästan ingen tid över, för man är upptagen med massa annat.

Men I fredags var vi in till Porto Pi, för er som inte vet så är det ett jätte stort shopping center med en hel del massa affärer! Det är många äffärer där som inte finns hemma i Sverige så det är alltid kul att åka dit! Vi var där i stort sätt hela dagen och jag fick med mig 4 tröjor hem! Riktigt nöjd är jag, kan visa bilder sen när jag får tid att ta kort på dom.
Sen på kvällen hade Kristina en tjejmiddag som det var meningen att jag och Julia skulle vara med på men jag lyckades få migrän så ja där var min kväll förstörd! hatar att få det, känns som man är helt drogad...
I går låg vi vid poolen en stund på dagen och på kvällen gick vi och kikade i affärer här ( mellan palmanova och magaluf) och avslutade med att äta ute.

I morse var jag, Julia och Kristina och köpte tårta och en liten pressent till Mamma eftersom det är morsdag i dag! Så den har vi precis kalasat på sen har vi även varigt nere vid poolen och solat och badat.
Ikväll ska vi ut och äta på en god restaurang som mormor ska bjuda alla på! Så det ska bli mysigt, kanske blir lite kort också!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0