Onsdag

och jag är ledig, hur skönt!? Haha snacka om att jag är lat.. men vadå man blir ju alltid lika glad när man har en ledig dag hur mycket man än har jobbat ;)

Jag vet inte varför jag inte hann skriva något igår för jag slutade praktiken klockan 2.. Men det var i alla fall inget kul som hände igår förutom att jag hade träning på naturgräs! första gången för i år då! Måste säga att träningen gick ganska lite jobbit att bollen guppade bara..

Idag följde jag med Mami in till gränby där vi storhandlade och lite sånt. Sen åt vi på Max och sen vidare hem.
I kväll händer det nog ingeting skulle jag tro. Jag har precis skrivigt klart en bokrecension på barnsjukvården och skrivigt lite mer på mitt super svåra arbete jag prata om förut! Åh riktigt trögt går det för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så just nu står det still..

Nu ska jag ta en promenad det Honey och tänka lite, alltid lika skönt att göra det! Sen ska jag försöka skriva lite mer på arbetet annars sätter jag nog på en film eller något :)

pussar


Bild från Julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0