Sista dagen i skolan då!

hejsan.
Sitter i skolan just nu och måste vänta till 10 i 12 då idrotten börjar som jag för den delen inte ens ska vara med på för att jag har så himla ont i mina bihålor! Jag lyckas alltid få det när jag är förkyld ''/
Jag är här så tidigt eftersom jag skrev provet en vecka innan alla andra i klassen, så nu ligger dom hemma och sover! fast vad gör man inte för att få åka utomlans liksom?

Provet gick trotts allt ganska bra faktiskt, trodde jag inte skulle kunna någonting eftersom jag bara pluggade igår och det jag gjorde då var att svara på instuderingsfrågorna som var kanske 60 stycken! om inte mer? Sjukt mycket var det i alla fall och jag satt ca 4 timmar med dom och då han jag inte ens plugga på dom utan bara svara! Gick upp 30 minuter tidigare i morse bara för att hinna plugga lite!
Men jag måste vara ganska lättinlärd för jag lyckas alltif bra på proven endå!

Nu ska jag kika runt lite på datorn och vänta på att de andra ska komma.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0