the way you make me feel.

hejhejhallå!

Grillnigen gick helt perfekt faktiskt, lite smått stolt över mig själv haha! nejdå.
Medan jag grillade hittade vi även våran katt som varigt borta sen i fredags, den hade tydligen varigt inlåst i vår grannes garage! jag hörde hur det jamade som bara den så efter Julia och Johanna ''brytit'' sig in i tantens garage så satt katten där! haha rätt smal var hon kan jag säga..

Har suttit och plugga till provet som är i morgon i Socialomsorg. Men smart som jag är så sparar jag ju allt till dagen innan så jag har inte ens gjort klart instuderningsfrågorna som man ska plugga på.. Så jag måste ta vanliga bussen till skolan i morgon fast jag har sovmorgon och plugga där! som tur är gör Felicia mig sällskap, kanske de andra också? Jag verkar inte vara den enda som inte pluggat iaf ;)

Nu ska jag gå och duscha sen blir det nog sängen efter det.. Fast är inte det minsta trött!

puss godnatt
(lite dåligt med bilder nu..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0