Torsdag

helloj.

Idag var det en vanlig skoldag, inget speciellt hände vad jag kan komma på och vi slutade redan halv 2 vilken var riktigt skönt.
Hemma har jag bara kollat på tv och inte gjort ett skit helt enkelt.. Sen har jag varigt iväg på fotbollsträning som den med var väldigt chill, med tanke på att vi hade en ganska jobbig träning i Tisdags och match i morgon så hade vi lite anfalls övningar och skott.

Fick veta att jag inte behöver göra mina två prov jag har missat i barnsjukvården för hon hade redan satt betyget! Det blev som jag trode och jag känner mig nöjd.
Så det jag har kvar innan Mallis är 2 prov jag har på tisdag och fredag nästa vecka sen är jag klar med allt!

I morgon börjar jag inte förän 2 och då har jag bara körlektion och sen slutar jag! Jag har egentligen en 40 minuters idrottslektion direkt på morgonen som jag inte pallar gå på för vem orkar sitta i skolan över 4 timmar och vänta?? nej precis ingen, så då tar jag sovmorgon i stället :)

nu ska jag kolla klart på BB sen tror jag jag ska kolla på film om jag orkar det vill säga.. Men jag laddade i alla fall never say never i dag så vill se den! många har sagt att den faktiskt är ganska bra så får hoppas på det.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0