Torsdag.

hejsan!
åt nyss middag som var supergod, mormor kom hit i dag så det var hon som lagade! Gott med riktig mat, eftersom jag och julia är ensamma nu så blir det inte direkt bra mat..

efter skolan tog jag och Julia bussen till Gränby. Skulle köpa en speciell godis åt Kristina som dom inte har här i Alunda satt därför åkte vi dit. Köpte även födelsedags present till henne som hon ska få i efterskott!
Skulle inte köpa något men jag kunde inte riktigt hålla mig så 2 linnen fick följa med mig hem.

Blir ingen träning för mig i dag heller.. Jag har ju inte pluggat speciellt mycket på de där provet jag har i morgon så det är en hel del att göra där! Sen måste jag packa ner kläderna som jag lagt fram i väskan, hinner inte packa någon annan dag så allt måste vara i stort sätt klart nu.

puss


toker <3 ( döda mig inte nuu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0