Torsdag

Godmorgon!
Idag fick jag ingen sovmorgon som jag hade hoppats på, Mysan hade bestämmt sig för att jag skulle komma upp och leka med henne så hon sprang ut och in i mitt rum och ropade lelle koooom!! lelle är vad jag heter på hennes ''språk''. Sen när man tror hon har gått och kollar upp så står hon med aniktet mitt framför mitt och säger hejhej så fort man öppnar ögonen! haha hon är bra söt ibland! Så hon sprang och hämtade böcker som hon ville att jag skulle läsa så kröp hon ner i min säng och då var det bara att sätta igång och läsa.. haha

Nyss körde jag lite Danceworkout på vårat wii, guud så jobbit det är! det är ju inte speciellt lätta rörelser häller och man blir helt anfådd! haha jag känner att jag får träna lite mer på detdär.. hehe

I dag har jag egentligen praktik mellan 15,45 - 22. Men jag har träning i kväll och samling till den halv 7 så jag vet inte om det är någon idé att jag går  i dag för att jag måste ju äta innan och byta om. så jag hinner knappt vara där i 2 timmar.. Jag ska höra med min handledare vad hon tycker :)

Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, måste väl skriva lite mer på mitt skit abete... Sen hittar jag väl på något att göra skulle jag tro.

puss


charmtrollet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0