someday it will be my turn.

hejsan.
Det blev inte mycket pluggande ska jag säga.. läste 2 sidor sen orkade jag inge mer, eller nått kom väl antagligen som var viktigare att göra, det brukar vara så när det gäller mig.

Jag har istället gjort Honey lite sommarfin! Jag ska ju lämmna bort henne när jag åker till mallis så då är det ju bra om hon inte ser ut som en vandrande hårboll, Nu har jag klippt henne vilket tog en bra stund eftersom hon har så mkt hår! Sen har jag borstat henne, klippt klorna osv.

Jag har även städat rummet och bytt sängkläder, så tänkte krypa ner nu och försöka få lite sömn i natt! Det blev ju lite snålt med det igår eftersom Bella och Amanda sov här, ni kan ju tänka er att vi mest låg och pratade och skrattade än sov! ;)
Jag har blivigt lite bortskämd med sovsällskap på sista tiden så det känns lite ensamt att sova själv nu! Tur att jag har Honey som jag kan gosa med.

puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0