skin skin som den sol du är.

Hej där!

I går var vi som sagt ute på restaurang och åt god mat, 3 rätters blev det! Efter maten gick vi strandpromenaden hem, jätte mysigt med solnedgången! Jag och Julia gick hem till Kristina med Naiara som vi var barnvakt åt för Kristina och Valentin var på någon stor fest av något slag! Så medans Julia sövde henne pratade jag med Linn och Bella på skype! Skönt att få prata med dom igen! Det hade inte hänt så speciellt mycket varken där hemma eller här nere men ändå så lyckades vi prata om allt möjligt i 1 ½ timme! haha

Idag gick vi till poolen när vi vaknade och har solat lite och badat! men nu har det mulnat igen så vi gick upp på rummet. Även fast det är mulet här så kan man liksom gå runt i bikini så det gör inte så mycket att det är muöet någon dag när man ska vara här så länge. Men nu ska jag hoppa in i duschen och skölja av mig kloret, sen ska vi gå och hanlda lite tror jag!

Lite bilder från igår










puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0