Bowling

heejsan.
I går var det fullt upp så jag hade inte tid att blogga riktigt.
Först var det sista dagen på praktiken jobbade 20 i 7 - 2 fast jag var inte hemma förrän strax innan 3 kanske för jag gjorde arbetsmiljö arbetet man skulle göra under praktiken där. Sen fixade jag iorningen mig och åkte till fyrishov. Där var resten av innebandylaget och vi åt först tacco buffé och sedan var det bowling! Det var kul att träffa alla igen även fast jag suger på att bowla så hade vi riktigt kul.
I år fick vi rösta på vem som skulle bli årets u-lagsspelare och då vann Josefine Henriks! bra tycker jag för det var henne jag röstade på också :)
Jag kom hem lagom till BB så jag gick och la mig och tittade på det samtidigt fick kämpa med att hålla ögonen öppna! shit vad trött jag var det känns att jag har gått upp riktigt tidigt nu länge!
Sov 12 och en halvtimme i natt och det behövdes verkligen! vaknade upp med en förkyldning också.. kuuul.

Idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt och sen träffa tjejerna på kvällen. Bella och Linn är just nu i Stockholm och står i IDOL kön med Jenny! Hon ska söka och jag tror nog hon kommer gå vidare för hon är riktigt duktig! så jag önskar henne RIKTIGT mycket lycka till! hon måste vara grymt nervös nu..

puss


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0