Kanske din dröm slår in, bara för en stund.

sitter ute i solen med en glass i handen! Vädret är på är super fint idag igen, härligt.

I går var jag iväg på match borta mot Röö. Kan ha vart den tråkigaste matchen på länge.. Ingeningt gick bra för någon i laget och vi hade inget sammarbete alls, ala körde sitt race liksom. Det slutade i alla fall 2-2 efter att dom fått en straf som dommaren nog själv inte ens fattade varför han blåste för.. Han sög dessutom hela matchen!
Det enda posetiva med resan var i bilen på vägen hem när jag och Bella satt och skrattade så jag började gråta! trötta tjejer!

Första skoldagen i dag och jag gick inte ens i skolan.. eller jag hade Körlektion på morgonen sen var det lunch sen slutade vi, rätt skön första dag :)
Just nu är jag ensam hemma för resen av famlijen åkte iväg till Thuns för att mormor ville dit och kika, jag orkade inte följa med så stannade hemma istället.

puss

var ute och julia tog lite kort.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0