you appear just like a dream to me.

Goddag!
måndag och det betyder att det här är sista praktik veckan! det känns faktiskt ganska skönt för 5 veckor med en hel massa med nya människor och nya intryck gör att man blir ganska utmattad ska jag säga! Men att det är sista veckan gör mig också riktigt stressad för jag har inte gjort ett enda arbete man skulle göra under praktiken så ja som ni kanske förstår då så är det en heeeel del att göra nu!

Mår inte hundra procent bra i dag måste jag erkänna, ont i halsen, trött, irriterad på det mesta och känner inte alls för att jobba mellan 16-22! Jag har funderat på att vara hemma i dag för jag känner att det inte är så trevligt att vara halvsjuk och sur när man ska möta människor.. Vi får se hur det blir om en stund, lär ju bestämma mig snart .
Skulle egentligen behöva vara hemma och plugga endå så.. Jag har börjat med människan socialt och kulturellt så vill bli klar med det så jag kan förtsätta med de andra!

sitter och kollar på resor till mallis! antingen åker vi den 22 maj eller den 29! Vi bokar nog den här veckan eller ja det måste vi göra skönt att man slipper vänta så länge tills man ska åka så man kan börja kolla vad man ska packa med sig osv !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0