You got that smile.

goddag!

Provet gick faktiskt helt okej trotts att jag inte hann plugga, satt bara lite i skolan innan vi började det var bara den sista frågan jag inte var helt säker på! Så det ska bli kul och se vad det blir för betyg..
Slutade stax efter 1 väntade på Julia och Johanna i kanske 1 och en halvtimme! drygt att sitta helt själv.. Sen tog vi bussen in till stan och gjorde en liten snabb shopping! fick med mig en tjöja eller vad man ska kalla det, mascara, toffsar och hårspännen( till mallis).
Blev ingen träning för min del i dag pga huvudverk och allmänt seg, känns ändå inte som jag behöver träna nu när jag ska åka bort.. Vi får se hur jag gör med det på torsdag, tror det blir min sista träning då på läänge!

I kväll kommer tjejerna och sover över här! myspysigt. Blir nog lite film kollade och massa snack.

puss


Dagens: strumpbyxor - vet ej, Shorts - Lindex, Linne - HM, Kofta - Vila, Halsband - Guldhjärta fick jag när jag döptes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0